Nebraska R1 Kompresor Kit 2.340,00 6.480,00  (uklj. PDV)
Back to products
Nemesis I Kompresor Kit 2.100,00  (uklj. PDV)

O.T. M10 Kompresor Kit

Prosjek krivulje snage: 200 – 400 KS
(Pogledajte specifikacije performansi u nastavku za više informacija)

O.T. M10 je svestrani set kompresora dizajniran za klasični 4-cilindrični BMW M10 motor.

Sam set dolazi u 2 različite verzije. Prva verzija podržava Eaton M45 i zabilježava povećanje snage od 100% u odnosu na serijski motor, dok će se varijanta s Rotrex C38 uskoro pojaviti kao vodeći set kompresora za M10 motor, sposobna gurnuti ove motore daleko iznad snage mnogih većih modernih BMW motora.

Idealan za svakodnevni gradski automobil ili vikend oldtajmer koji se često koristi na trkaćoj stazi, ovaj sustav kompresora podržava širok raspon klasičnih BMW modela poput BMW 1500, 1502, 1600, 1800, 2000, 2002, E12, E21, E28, E30.

Proizvod za prednarudžbu: O.T. M10R C38 Supercharger Kit dostupan je po posebnoj sniženoj cijeni za prednarudžbu. Minimalni polog od 50% potreban je kako bismo prihvatili vašu prednarudžbu, a ostatak se može platiti kada budemo spremni za isporuku. Procijenjeno vrijeme dostave je kraj kolovoza – sredina rujna 2024. Svi uvjeti i odredbe se primjenjuju. Kontaktirajte nas izravno za sva pitanja.

SKU: N/A

Apple Shopping Event

Hurry and get discounts on all Apple devices up to 20%

Sale_coupon_15

1.860,00 2.220,00  (uklj. PDV)

16 People watching this product now!
  • Dostava na kućnu adresu

Dostava se vrši u najkraćem mogućem roku.

Besplatno

  • Garancija minimalno 3 godine
  • Besplatni povrat unutar 30 dana
Načini plaćanja:

Opis proizvoda

O.T. M10 označava Old Timer M10, dizajniran od strane Travisa Emmetta u Australiji između 2020. i 2022. godine za legendarni 4-cilindrični BMW M10 motor i njegove mnoge varijante.

Ovaj set kompresora ima 2 verzije, obje s potpunom podrškom za interhlađenje zrakom do zraka. Prva verzija je O.T. M10 Roots, koja se temelji na Eaton M45 kompresoru i sposobna je udvostručiti snagu serijskog motora. Druga verzija je visokopritisna opcija nazvana O.T. M10R38 i temelji se na iznimno učinkovitom Rotrex C38 centrifugalnom kompresoru koji se također koristi u mnogim našim setovima kompresora.

O.T. M10 Roots je snažni set kompresora koji je idealan za svakodnevnu gradsku vožnju kao i čestu vožnju na stazi. Trenutno dostupan u svojoj 2. generaciji, O.T. M10 Roots setup dolazi s vlastitom glavnom kolenastom remenicom, napinjačem neovisnog remenskog pogona koji vam omogućuje nadogradnju tvorničkog generatora na moderniji alternator dok se očuva funkcija serijskih dodataka motora koji se pogone remenom. Klima uređaj nije podržan ovim setom, ali bit će dostupan kao opcija za naknadnu ugradnju.

Uključuje:

  • Potpuni set držača
  • Prilagođenu glavnu kolenastu remenicu s V remenom i podrškom od 6 rebara
  • Prilagođenu modernu remenicu alternatora s V remenom
  • Usisne i ispušne kolektore/cijevi za kompresor (Ovisno o kompresoru, bilo Eaton M45 ili Rotrex C38)
  • Usisni kolektor za tijelo leptira motora
  • Potpuni set brtvi (Uključeno s narudžbama od jeseni 2024. nadalje)
  • Prilagođeni remenski pogon, napinjač i napinjački kotrljaji
  • Potpuni set pričvrsnika (vijci, matice i distanceri)
  • Završen u boji praškasto presvučenog vatreno narančastog i crne boje (Set za kompresor)
  • Osigurano 24 mjeseca jamstva za izradu koje pokriva punu uporabu na stazi*
  • Jamstvo za Eaton M45 kompresor 6 mjeseci od Hyde Motor Works* (Kada se kupuje kod nas)
  • Jamstvo za Rotrex C38 kompresor 12 mjeseci od tvrtke Rotrex* (Kada se kupuje kod nas)

Podržani BMW modeli i automobili koji koriste 4-cilindrične BMW M10 motore i njihove varijante:

M115 verzija

  • 1962-1964 BMW 1500
  • 1975-1977 BMW 1502
  • M116 verzija
  • 1964-1966 BMW 1600— 63 kW (86 PS)
  • 1966-1975 BMW 1600-2/1602— 63 kW (86 PS)
  • 1967-1968 BMW 1600 ti— 77 kW (105 PS)

M41 verzija

  • 1975-1980 E21 316

M98 verzija

  • 1981-1983 E21 315

M10B18

  • 1969-1972 1800— 66 kW (90 PS), 8.6:1 kompresija, Solex 36-40 PDSI karburator
  • 1971-1975 1802— 66 kW (90 PS), 8.6:1 kompresija, Solex 38 PDSI karburator
  • 1980-1983 E21 320i/320is— 75 kW (101 KS), 8.8:1 kompresija, Bosch K-Jetronic mehaničko ubrizgavanje goriva
  • 1980-1983 E12 518— 77 kW (105 PS), 10.0:1 kompresija, Bosch K-Jetronic mehaničko ubrizgavanje goriva
  • 1982-1987 E30 316 — 66 kW (90 PS), 9.5:1 kompresija, Pierburg 2BE karburator, Ecotronic.
  • 1982-1988 E30 318i— 77 kW (105 PS), 10.0:1 kompresija, Bosch L-Jetronic elektroničko ubrizgavanje goriva
  • 1981-1988 E28 518i— 77 kW (105 PS), 9.5:1 kompresija, Bosch LE-Jetronic mehaničko ubrizgavanje goriva.

M118 verzija

  • 1963-1968 1800— 66 kW (90 PS), 8.6:1 kompresija, Solex 36-40 PDSI karburator
  • 1963-1966 1800ti— 81 kW (110 PS), 9.5:1 kompresija, dvostruki Solex 40 PHH karburatori
  • 1964-1965 1800tiSA— 96 kW (130 PS), 10.5:1 kompresija, dvostruki Weber DCOE-45 karburatori
  • 1974-1981 E12 518— 66 kW (90 PS), 8.6:1 kompresija, Solex 38 PDSI karburator

M05 verzija

  • 1965-1970 BMW 2000CS— 88 kW (120 PS), 9.3:1 kompresija, 2x Solex 40 PHH karburatori
  • 1966-1970 BMW 2000C— 74 kW (100 PS), 8.5:1 kompresija, Solex 40 PDSI karburator
  • 1966-1972 BMW 2000— 74 kW (100 PS), 8.5:1 kompresija, Solex 40 PDSI karburator
  • 1966-1971 BMW 2000ti— 88 kW (120 PS), 9.3:1 kompresija, 2x Solex 40 PHH karburatori
  • 1968-1976 BMW 2002— 74 kW (100 PS), 8.5:1 kompresija, Solex 40 PDSI karburator

M15 verzija

  • 1970-1973 2000tii
  • 1972-1974 2002tii
  • 1972-1974 E12 520i

M17

  • 1972-1977 E12 520

M43/1 verzija

  • 1975-1979 E21 320— Solex 32-32 DIDTA karburator
  • 1975-1979 E21 320i— Bosch K-Jetronic mehaničko ubrizgavanje goriva

M64 verzija

  • 1975-1978 E21 320i
  • 1975-1979 E12 520i

M31 verzija

  • 1973-1975 2002 turbo

NAPOMENE:

  • Za starije varijante M10 motora s karburatorom, preporučujemo prelazak na Bosch K-Jetronic mehanički sustav ubrizgavanja goriva s novijih M10 motora ili kompatibilni E.F.I. setup te također razmotrite korištenje neovisnog ECU-a.
  • Preporučuje se uporaba intercoolera, posebno za visoki pritisak.
  • Trenutno set podržava samo Eaton M45 kompresor ili Rotrex C38 (ovisno o odabranoj verziji).
  • Uporaba modernog alternatora s modela E36/E38/E39/Z3/Z4/E46 je obvezna. Detalje možete pronaći u instalacijskom vodiču.
  • Brisanje klima uređaja obvezno je, opcija za naknadnu ugradnju klima uređaja bit će dostupna u budućnosti.
  • Eaton M45 kompresor nije uključen u set osim ako se ne naruči zasebno od nas, savjetujemo vam da koristite dani broj dijela za kompresor i naručite kompresor lokalno.
  • Rotrex C38 kompresor nije uključen u set osim ako se ne naruči, ako kupujete kompresor kao opciju u setu s našim kitom, možete nam reći veličinu remenice koju želite. Ako ste već klijent, možete nam poslati e-poštu za naručivanje kompresora zasebno. Inače, savjetujemo vam da koristite dani broj dijela za kompresor i naručite kompresor lokalno.
  • Za puni potencijal većih Rotrex kompresora, motor mora biti izgrađen za visoki pritisak.
  • Rotrex kompresor dolazi s zasebnim jamstvom od 1 godine koje pokriva tvrtka Rotrex**
  • Različiti Eaton i Rotrex kompresori mogu se naknadno ugraditi s setovima kompresora O.T. M10, međutim, ti kompresori nisu službeno podržani od strane tvrtke Hyde Motor Works.
  • Na O.T. M10 Roots kitu, tvornička remenica za Eaton M45 kompresor ograničit će pritisak na 5-8PSI s interhlađenjem zrakom do zraka. Za veći pritisak, morat ćete obnoviti Eaton M45 kompresor s novim ležajevima i koristiti bilo koju dostupnu višenamjensku remenicu Hyde Motor Works za Eaton M45 kompresor. Serijski motor ne bi smio biti izložen pritisku većem od 10PSI.*

Za dovršetak instalacije bilo kojeg od ovih setova, također će vam biti potrebni sljedeći dodatni dijelovi:

  • Eaton M45 ili Rotrex C38 kompresor s preporučenom dodatnom opremom (provjerite tehničke specifikacije za brojeve dijelova)
  • Komplet intercoolera s silikonskim cijevima i stezaljkama (može se prodavati zasebno)
  • Vakuumska crijeva
  • Filter zraka visokog protoka
  • Mjerač pritiska punjenja
  • Ventil za recirkulaciju (bypass) i
  • Pravilna podešavanja (tune).

Specifikacije

Težina 12 kg
Pojačanje

Pojačanje ovisno o kompresoru

M45: 7-10PSI (Mercedes M65 – Konzultirajte instalacijski vodič za brojeve dijelova)
M62: 8-14PSI (Opcija za retro ugradnju)
Rotrex C38: 14-25PSI

Podrška za šasije i motore

BMW 1500, 1502, 1600, 1800, 2000, 2002, E12, E21, E28, E30.

Motori

BMW 1500
BMW 1502
BMW 1600
BMW 1800
BMW 2000
BMW 2002
BMW E12
BMW E21
BMW E28
BMW E30

Bilješke

Nisu svi modeli šasija testirani, ako želite provjeriti dimenzije svoje šasije prije kupnje, molimo kontaktirajte nas e-poštom.

Recenzije korisnika

0 reviews
0
0
0
0
0

Još nema recenzija.

Budite prvi koji će recenzirati “O.T. M10 Kompresor Kit”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

Povezani proizvodi

Nemesis I Kompresor Kit

2.100,00  (uklj. PDV)
Dimenzije: x" ET
Razmak rupa:
Model:

V3.2 M90 Kompresor Kit

1.680,00 2.520,00  (uklj. PDV)
Dimenzije: x" ET
Razmak rupa:
Model:

V3.62 Gen.3 Kompresor Kit

1.559,00  (uklj. PDV)
Dimenzije: x" ET
Razmak rupa:
Model:

V4 M.O.A.B Kompresor Kit

630,00 918,00  (uklj. PDV)
Dimenzije: x" ET
Razmak rupa:
Model:

W.M.D. 45 Kompresor Kit

1.740,00  (uklj. PDV)
Dimenzije: x" ET
Razmak rupa:
Model:

Nedavno gledano