-
Dostava na kućnu adresu
Dostava se vrši u najkraćem mogućem roku.
Besplatno
Prosječna krivulja snage: 200 – 300 KS
(Pogledajte performanse u nastavku za više informacija)
V4 M.O.A.B. je naša prva serija kompresora dizajnirana za 4-cilindrične BMW M42, M43 i M44 motore.
Sama instalacija dolazi u 2 različite verzije, prva verzija nazvana je M.O.A.B. 500 i podržava kompresor Wankel AG / ASIN AMR500, dok je druga verzija nazvana M.O.A.B. 1500 i temelji se na kompresoru Wankel AG / Ogura Clutch TX15 koji je baziran na Toyota SC14 kompresoru, sposobnom za povećanje snage ovih motora daleko iznad tipičnih BMW 6-cilindričnih varijanti iz istog razdoblja.
Namijenjen za svakodnevno gradsko vozilo koje također može često koristiti stazu, ovaj sustav kompresora podržava širok raspon klasičnih BMW modela poput E30, E36, E46, Ti i Z3 modela.
Proizvod za prednarudžbu: V4 M.O.A.B. 1500 dostupan je po posebnoj sniženoj cijeni za prednarudžbu. Potrebna je minimalna uplata kako bismo prihvatili vašu prednarudžbu, a ostatak može biti plaćen kada budemo spremni za isporuku. Predviđeni rok isporuke je sredina svibnja 2024. Sva pravila i uvjeti vrijede. Kontaktirajte nas izravno za sva pitanja.
Hurry and get discounts on all Apple devices up to 20%
Sale_coupon_15
630,00 € – 918,00 € (uklj. PDV)
Dostava se vrši u najkraćem mogućem roku.
Besplatno
V4 M.O.A.B. je naš prvi komplet kompresora za BMW-ove s 4 cilindra. Razvijen od strane Hydea 2019. za njegov projekt 318Ti, V4 komplet kompresora je jednostavan, robusan komplet kompresora dizajniran za BMW M44, kao i M43 i M42 motore.
Ovaj komplet kompresora dolazi u 2 verzije, obje s potporom za zračno-zračno hlađenje. Prva je M.O.A.B. 500, što je kompaktna opcija s niskim pojačanjem temeljena na kompresoru Wankel AG / ASIN AMR500, za one koji žele blagi porast snage. Druga je visokopojasna opcija, nazvana M.O.A.B. 1500 i temelji se na kompresoru Wankel AG / Ogura Clutch TX15 koji se također koristi u našem kompletu kompresora V2.
Komplet kompresora V4 M.O.A.B. idealan je za svakodnevno gradsko vozilo kao i čestu upotrebu na stazi. Trenutno dostupan u svojoj 6. generaciji, koristi tvornički remen pogona, što vam omogućuje da sačuvate sve originalne remenske pogone za alternator, servo upravljač, klima uređaj, sve na njihovom originalnom mjestu.
Uključuje:
Podržani BMW modeli i automobili zbog korištenja 4-cilindričnih BMW M42, M43 i M44 motora:
NAPOMENE:
Za dovršetak instalacije na bilo kojem od ovih postavljanja, također će vam trebati sljedeći dodatni dijelovi:
Težina | 8,5 kg |
---|---|
Pojačanje |
Pojačanje ovisno o kompresoru |
Kompatibilnost šasije i motora |
Za sve E30 E34, E36, E46 – 318Ti, Z4, Z3 s 4-cilindričnim BMW M4X motorima kao što su M44B19, M42B18, M43B16, M43B18, M43B19, M40 (Neovlašteno prilagođavanje s M42/M43/M44 alternatorima). Nisu svi modeli šasija testirani, ako želite provjeriti dimenzije svoje šasije prije kupnje, molimo pošaljite nam e-poštu.** |
Motori |
BMW E30 |
Bilješke |
Za kompatibilnost, stariji BMW M42 ili M43 motori s remenskim pogonom V remena moraju biti preuređeni za korištenje novijeg remena s više rebara s mikro V oblikom za moderniji alternator. SC14 Tip 1 ima mjerač razine ulja s žutim prstenom i prednju preslicu, dok AMR500 Tip 1 obično ima sivo tijelo s brončanom prednjom pokrovnom kućištem ležaja i glatko stražnje kućište. Ako imate verzije Tip 2 bilo kojeg od ovih, morate koristiti adapter. Nove M42 motore preporučuje se koristiti usisnu granu motora M42 ili M44 za pravilno postavljanje* |
Nemate račun?
Napravite novi račun
Recenzije
Očisti filtreJoš nema recenzija.